Wil je ook net dat ietsje meer? Kies voor een erkend boekhouder-fiscalist! Heeft u vragen? Wij hebben antwoorden.
Aarzel niet langer en contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.
HISTORIEK
Het kantoor werd opgestart op 01 april 1981 door mijn vader, Benny VANORBEEK, die na een loopbaan van 23 jaar bij de belastingdiensten, de stap naar zelfstandigheid
zette, met het oog op lancering van de carrière van zijn zoon. Na studies en legerdienst ben ik dan in mei 1985 als zelfstandig helper gestart om vervolgens in 1987
stilaan het kantoor zelf te runnen. Mijn vader is helaas veel te jong overleden in 1994, waarna ik het kantoor alleen runde. Sedert 01 juli 2003 is ons kantoor
omgevormd tot een Burgerlijke Vennootschap onder de vorm van een BVBA, een eerste fase in een komende uitbreiding met medewerkers. Deze uitbreiding is een feit sinds
1 juni 2006 met de overname van (inmiddels wijlen) Guy Hardy uit Alt-Hoeselt. Zijn voormalige medewerkster is sindsdien bij ons. Per 1 juli 2006 is er een
tweede kracht bij; dus klaar voor actie!
INFORMATICA
Dat jaar deed ook de computer zijn introductie op ons kantoor en het begin van automatisering en boekhoudsoftware was een feit. Het was ook op dat moment dat ik kennis maakte met Marc MOMMEN, toen een pas startende softwareontwikkelaar (Compusoft) die later uitgroeide tot de gerenommeerde softwareleverancier van het bekende boekhoudpakket "Briljant Account" en "Briljant Administrator". Intussen (2011-2012) was Marc Mommen helemaal opnieuw begonnen met het ontwikkelen van het pakket "Adsolut", waar wij mee in het het pilootproject stapten en dat er nu helemaal staat! Wij werken met "First" voor de opmaak van de jaarrekeningen en "Sofisk" voor de elektronische aangiften Vennootschapsbelastingen (Biztax).
Wij beschikken ook over zeer uitgebreide databanken inzake fiscale wetgeving (Monkey, Lexfin, iVat Invoice) onontbeerlijk voor up-to-date informatie.
KLIËNTEEL
Ons kliënteel telt een 160-tal eenmanszaken, een 100-tal vennootschappen - uit heel diverse beroepssectoren. We hebben ook een expertise in de forfaitaire belastingaangiften van landbouwers en fruittelers, waarvan wij er een 80-tal mogen bedienen.
Onze medewerkers worden regelmatig bijgeschoold. Verder werken wij samen met een netwerk van externe adviseurs, zoals advocaten, verzekeraars, fiscalisten, notarissen,
juristen, subsidieadviseurs, enz.
Klant centraal
Wij bieden u o.a. de mogelijkheid om, via een cloud-versie van ons boekhoudpakket, uw boekhouding deels zelf te beheren (facturatie / bankverrichtingen / ... ). In goed overleg kunnen wij bekijken of deze optie voor u interessant kan zijn.
Betrokkenheid
U hebt een vaste contactpersoon binnen ons kantoor die uw dossier volledig beheert. Zo garanderen wij steeds de persoonlijke betrokkenheid!
De fundering van onze organisatie steunt op 3 pijlers Flexibiliteit - Kwaliteit - Betrokkenheid